Youtube |
---|
АГРОЕКОНОМСКИ
Студијски програм Агроекономски, Наставни план, 2008.
Ред. број |
Назив предмета |
Семестар |
Статус предмета |
Часови активне наставе |
Остали часови |
ЕСПБ |
|||
П |
В |
СИР |
ДОН |
||||||
1. |
Увод у научни метод |
I |
О |
2 |
2 |
- |
- |
- |
6 |
Укупно за семестар |
|
|
10 |
10 |
|
|
10 |
30 |
|
6. |
Теоријске подлоге дипломског рада |
II |
ИБЗ |
- |
- |
20 |
- |
- |
10 |
Укупно за семестар |
- |
- |
- |
- |
20 |
- |
- |
30 |
|
Укупно за годину (активних часова наставе) |
- |
- |
150 |
150 |
300 |
- |
150 |
60 |
Изборни предмети
Семестар |
Изборни предмет |
Назив изборних предмета |
I |
Изборни предмет 1 |
1. Агроменаџмент 2. Менаџмент одрживог развоја села и пољопривреде 3. Менаџмент људских ресурса 4. Управљање квалитетом 5.Предузетништво у агробизнису 6. Анализа података 7. Регресиона анализа
|
Изборни предмет 2 |
1. Мултиваријациона анализа 2. Статистички методи у контрол квалитета 3. Процењивање у пољопривреди 4. Економика пољопривредне технике 5. Обрачун и анализа трошкова и резултата у пољопривреди 6. Инвестиционе калкулације у пољопривреди 7. Социологија села
|
|
Изборни предмет 3 |
1. Методе социолошког истраживања села и пољопривреде 2. Социологија сеоске породице 3. Друштвене групе у селу 4. Социологија руралног развоја 5. Економски инструменти планирања и менаџмента вода 6. Економски водни ресурси 7. Аграрна економија 8. Економија
|
|
Изборни предмет 4 |
1. Предузетничка економија 2. Аграрна политика и рурални развој 3. Агромаркетинг 4. Маркетинг и истраживање 5. Међународни маркетинг агроиндустријских производа 6. Одлучивање у маркетингу 7. Тржиште агроиндустријских производа 8. Информационе технологије и подршка одлучивању |